GGD Twente biedt zorg- en dienstverlening van hoge kwaliteit. De vraag: 'Hoe kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn?’ is voor ons erg belangrijk.

HKZ

We voldoen aan het Kwaliteitsmodel HKZ, dat in de wereld van GGD-organisaties leidend is.

Hoe zorgen we ervoor dat onze kwaliteit op peil blijft?

Elk jaar toetst LRQA volgens het Kwaliteitsmodel HKZ. Dit is een certificerende instelling. Daarnaast onderzoekt de Inspectie Volksgezondheid ook regelmatig of GGD Twente goede kwaliteit blijft leveren. Hierdoor blijven we alert.

Hoe worden we nog beter?

Voldoen aan de HKZ-normen vinden we belangrijk. Wij willen onze producten en onze dienstverlening blijven verbeteren. Het afstemmen op de eisen en de wensen van onze klanten is belangrijk. Hiervoor vragen we regelmatig hoe onze klanten de dienstverlening van GGD Twente ervaren. Deze informatie helpt om steeds kritisch te blijven kijken naar ons werk. Klachten en tips zijn ook belangrijk. Deze helpen om GGD Twente verder te verbeteren.