GGD Twente biedt zorg- en dienstverlening van hoge kwaliteit. De vraag: 'Hoe kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn?’ is voor ons erg belangrijk.

HKZ

We voldoen aan het Kwaliteitsmodel HKZ, dat in de wereld van GGD-organisaties leidend is.

Kwaliteit op peil

Elk jaar toetst een onafhankelijke certificerende instelling volgens het Kwaliteitsmodel HKZ onze dienstverlening. Daarnaast onderzoekt de Inspectie Volksgezondheid ook regelmatig of GGD Twente goede kwaliteit blijft leveren. Hierdoor blijven we alert.

Verbeteren

Voldoen aan de HKZ-normen vinden we belangrijk. Wij willen onze producten en onze dienstverlening blijven verbeteren. Het afstemmen op de eisen en de wensen van onze klanten is belangrijk. Hiervoor vragen we regelmatig hoe onze klanten de dienstverlening van GGD Twente ervaren. Deze informatie helpt om steeds kritisch te blijven kijken naar ons werk. Klachten en tips zijn ook belangrijk. Deze helpen om GGD Twente verder te verbeteren.