Soms is het fijn als iemand even kan meedenken.

Landelijk merken we dat ouders niet alleen tijdens kantoortijden vragen hebben over opvoeden, opgroeien en gezondheid. Daarom kunnen zij nu ook ’s avonds, ’s nachts of in het weekend contact met ons opnemen.

Soms is het fijn als iemand even kan meedenken. "Mijn baby blijft maar huilen, wat moet ik doen?" Of "mijn kleuter weigert te gaan slapen, ik weet het even niet meer!" Met deze en andere vragen kunnen ouders 24 uur per dag, 7 dagen per week bij ons terecht.

Per 8 juni, na 17 uur, kun je ons buiten kantoortijden bellen of appen.

Contact buiten kantoortijden

Bel of app je ons buiten kantoortijden? Dan kun je het luisterende oor of advies verwachten dat je van ons gewend bent. Professionals van Zorgcentrale Noord (ZCN) beantwoorden jouw vragen. Zij kennen de jeugdgezondheidszorg en de vragen die bij ouders leven goed.

En heb je toch contact nodig met je eigen jeugdverpleegkundige? Dan bellen of mailen wij je zo snel mogelijk terug.

Hoe bereik je ons buiten kantoortijden?

In het weekend, ’s avonds en ‘s nachts zijn we er telefonisch en via WhatsApp voor je.

Pilot

Wij vinden het belangrijk om ervaring op te doen met 24/7 bereikbaarheid. Dit testen wij daarom tot en met oktober. Bevalt het? Dan kijken we naar de mogelijkheden om 24/7 bereikbaarheid definitief in onze dienstverlening op te nemen.