Veelgestelde vragen over de Kindermonitor 2021, thema Technische vragen.

 

Als je bij het intypen van de website een fout maakt, dan kom je de site niet op. Probeer het altijd opnieuw, wanneer je niet direct op de site of in de vragenlijst komt. Lukt het nog steeds niet? Controleer dan of de pc of tablet wel met het internet verbonden is. Of probeer het eens op een andere pc of tablet, misschien werkt het dan wel. Probeer het eventueel later nog eens. Het kan zijn dat er op de site een technisch probleem is.

Je kunt terug naar een vorige vraag door op de linker pijl te klikken. De antwoorden die je al gegeven hebt, worden automatisch opgeslagen.

Het liefst wel. Want hoe meer je er beantwoordt, hoe preciezer de resultaten straks zijn. Sla een vraag over, wanneer je hem echt niet wilt of kunt beantwoorden.

Het is vooral van belang dat de basisgegevens (denk hierbij aan de leeftijd en het geslacht van het kind en het opleidingsniveau van de ouders) voor het onderzoek worden ingevuld. Gebeurt dit niet, dan is de rest van de vragenlijst niet bruikbaar.

 

Je kunt de vragenlijst in meerdere sessies invullen. Als het invullen bijvoorbeeld is afgebroken door een computerstoring of omdat je pagina is verlopen, kun je meteen weer beginnen als je opnieuw inlogt. De antwoorden die je al heeft ingevuld, zijn dan automatisch bewaard. Je kunt weer verder gaan met de vraag waar je gebleven was. Je hoeft dus niet de hele vragenlijst opnieuw in te vullen.

Wanneer je vraag er niet tussen zit, kun je voor hulp bellen met de helpdesk via 0800-0191 (gratis) of mailen naar helpdesk@ioresearch.nl. De helpdesk is geopend op werkdagen van 08.30 uur tot 21.30 uur. En op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.